Invitasjon: Samling for tidligere kommunedirektører – veien videre

Vi inviterer til samling i Oslo 19.august 2026. Hvert år slutter en rekke kommunedirektører i stillingen sin – de fleste etter eget valg, andre etter konflikt, press eller sluttavtale. Mange som har gått ut av en kommunedirektørstilling kjenner på det samme; At man brått står utenfor et fellesskap man var en del av. Etter å …
Fortsett å lese Invitasjon: Samling for tidligere kommunedirektører – veien videre