Landsmøte – og Topplederkonferanse

Ekstraordinært landsmøte avholdes 19.august 2021, i etterkant av Topplederkonferansens første dag!

I tillegg til valg skal det diskuteres og behandles to viktige saker:

• Vedtekter, hvor det blant annet foreslås at organisasjonen bytter navn til Norsk Kommunedirektørforum
  • Strategi for perioden 2021-2023, med satsingsområder for organisasjonen fremover

Vi håper på gode diskusjoner både på Topplederkonferansen og på landsmøtet, og ser frem til å møtes fysisk på Grand Hotel i Oslo.

Innkalling med saksdokumenter er sendt til alle medlemmer i Norsk Rådmannsforum. Dokumentene finnes også her:

Det er fortsatt mulig å melde seg på Topplederkonferansen. Konferansen avholdes 19. og 20. august, og er åpen for rådmenn/kommunedirektører og deres ledergruppe.

Vi minner også om Topplederprogrammet (tidligere ‘rådmannsskolen’) i forkant av konferansen, dvs fra 18. -19.august, hvor det er noen ledige plasser!

Vi håper å se riktig mange av dere på landsmøtet og på Topplederkonferansen!

Velkommen!

?.