«Endring er planlegging og gjennomføring. Det første er enkelt, det andre er vanskelig»

Sitatet er fra Petter Ingebrigtsen, lederutvikler og tidligere direktør på Solstrandprogrammet. Han er en av hovedinnlederne på Kommunedirektørforum sitt Topplederprogram i januar.

Hans innlegg vil gi deg innsikt i hvordan du som leder kan styrke endringskapasiteten og lykkes med omstilling.

Kommunedirektørene Ellen Beate Lundberg, Fauske og Eivind Glemmestad, Rælingen vil fortelle om gode grep fra egen kommune, og gi råd om hvordan du kan lede omstilling og balansere kontroll og tillit.

Vi har fortsatt noen ledige plasser på Topplederprogrammet som avholdes i Oslo 17.-18.januar 2024. Påmelding direkte til daglig leder Gudrun Haabeth Grindaker; gudrun@kommunedirektor.no

Petter Ingebrigtsen
Eivind Glemmestad
Ellen Beate Lundberg

Du finner mer informasjon om andre tema, innledere og opplegg på Topplederprogrammet her.