Nyhetsbrev desember 2021

Årets siste nyhetsbrev er sendt til alle kommunedirektører og rådmenn – med ønske om god jul!

Vanligvis sendes våre nyhetsbrev kun til våre medlemmer, men desember-utgaven er sendt til alle landets rådmenn, kommunedirektører og fylkesdirektører.

I nyhetsbrevet får dere litt informasjon om Kommunedirektørforum, om våre aktiviteter og medlemstilbud.

Året som snart avsluttes har gitt komplekse utfordringer for det kommunale og fylkeskommunale topplederskapet.

I likhet med 2020 ble 2021 et år med store oppgaver, men det har også vært et år hvor kommunenes innsats og betydning har fått skinne og mottatt velfortjent ros.

2022 er rett rundt hjørnet – med nye muligheter for å treffes på samlinger og arrangementer for å styrke det kommunale og fylkeskommunale topplederskapet, utvikle nettverk og dele refleksjoner.

Vi ønsker alle en riktig god jul og et godt nytt år!