Arendalsuka!

Også i år vil Kommunedirektørforum være i Arendal – under Arendalsuka.

I samarbeid med Kommunalbanken har vi to arrangementer

• Tirsdag 13.august kl 11 om Perspektivmeldingen
  • Tirsdag 13.august kl 17 uformelt og sosialt samvær med bevertning

Perspektivmeldingen 2024 – Krevende tider for kommunene

I samarbeid med Kommunalbanken AS arrangerer vi panelsamtale tirsdag 13.8.24 kl 11 på Langbrygga 15. Der får du høre:

• Geir Axelsen, administrerende direktør, Statistisk sentralbyrå
  • Beate Skretting, ordfører, Grimstad kommune
  • Inger-Lene Håland, ordfører, Froland kommune
  • Bjørn Gudbjørgsrud, kommunedirektør, Sandefjord kommune
  • Yngve Bergesen, kommunedirektør, Vindafjord kommune
  • Ordstyrer: Marianne Marthinsen, Direktør strategi, innsikt og analyse, Finans Norge

Les mer om arrangementet på Arendalsuka.no

Sosialt minglesamvær

Kommunalbanken og Kommunedirektørforum har også i år ettermiddagsarrangement på Tromøya – 13.8.24 kl 17-19. Påmelding til daglig leder gudrun@kommunedirektor.no senest 5.8.24

Adressen er Skilsøveien 400. Ta ferge fra Tyholmen Hotel i Arendal sentrum til Tromøya. (Ferga går to ganger i timen, kvart på og kvart over, og tar ca. 5 minutter + 2 minutters gange).
Det blir enkel underholdning, mens vi koser oss med noe godt å drikke og lokalt tilberedt mat fra Gørr Go Mad.

I tillegg vil flere av KDf sine styremedlemmene delta i ulike debatter i løpet av Arendalsuka, og KDf har styremøte 14.8.24

Håper vi sees i Arendal – og på Topplederkonferansen 5.-6.9.24 – meld deg på her.