Landsmøte og orientering om «Brønnøysaken» 30.august 2022

Innkalling til KdF sitt landsmøte med valg, årsberetning og strategi for kommende periode er sendt til våre medlemmer.

Norsk Kommunedirektørforum avholder landsmøte på Grand Hotel etter Topplederkonferansens dag 1, dvs 30.august 2022 ca kl 17.

I forkant av det formelle Landsmøtet vil det gis en orientering om «Brønnøysaken» og Kommunedirektørforums posisjoner i saken.

Innkalling til landsmøte med vedlegg er sendt alle medlemmer av KdF. Dersom du er medlem og ikke har mottatt innkallingen så send en e-post til post@kommunedirektor.no

Det er selvsagt mulig å delta kun på landsmøtet, men vi håper så mange som mulig deltar også på Topplederkonferansen.

Vi synes selv at innholdet er svært relevant for kommunedirektør-/rådmannsfunksjonen, og vi håper at mange kan dra nytte av dette. Påmelding kan du gjøre her .